Live τώρα    
Απεργία ΟΛΜΕ / Κρίθηκε παράνομη από το δικαστήριο- Πανηγυρική ανάρτηση από την Κεραμέως
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Απεργία ΟΛΜΕ / Κρίθηκε παράνομη από το δικαστήριο- Πανηγυρική ανάρτηση από την Κεραμέως

ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Με πανηγυρική ανάρτησή της η υπουργός Παιδείας έκανε γνωστό ότι κηρύχθηκε παράνομη η απεργία που είχε προγραμματίσει για την Δευτερα η ΟΛΜΕ.

Όπως έγραψε: «Το Δικαστήριο έκρινε παράνομη τη στάση εργασίας της #ΟΛΜΕ. Πάνω από 8000 παιδιά θα μπορέσουν να δώσουν απρόσκοπτα τη Δευτέρα εξετάσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία. Καλή επιτυχία!»

https://twitter.com/nkerameus/status/1408850192103886849

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε κάνει ευθεία παρέμβαση  στη δικαιοσύνη, την οποία κάλεσε να προκηρύξει παράνομη και καταχρηστική την τρίωρη στάση εργασίας της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), πραγματοποίησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0