Live τώρα    
Αμετανόητος κυνισμός και αλλεπάλληλα στραπάτσα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αμετανόητος κυνισμός και αλλεπάλληλα στραπάτσα

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ
(EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

Το στραπάτσο του Μητσοτάκη, κυρίως όμως της χώρας, στη σύνοδο κορυφής αναφορικά με την Τουρκία μόνο μία μέρα μετά τους υπέρλαμπρους κιτς εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση δεν θα το ακούσετε πουθενά στα συστημικά ΜΜΕ. Αντίθετα, θα μάθετε τις προβλέψεις του Χ. Ζαμπούνη για το πότε θα διαδεχθεί την Ελισάβετ ο Κάρολος (Mega). Αντί για ενημέρωση, θα μας διαβάζουν το «Άστρα και  Όραμα» και όλοι θα είναι ικανοποιημένοι.

Στις ανακοινώσεις και τις φιέστες δεν την πιάνεις την κυβέρνηση. Από τον Αύγουστο ο Κικίλιας «έχτιζε» ανοσία με τα εμβόλια για τον Δεκέμβριο. Ο Μάρτιος τελείωσε κι ακόμα παίζεται αν θα ξεμυτίσουμε τον Μάιο.

Ανακοινώνουν τα self tests χωρίς να έχουν συζητήσει με κανέναν. Αντιδρούν οι φαρμακοποιοί, που δεν είχαν καμία ενημέρωση. Τους στοχοποιούν τα κανάλια ψέγοντάς τους ότι αυτά τα λένε οι «συνδικαλιστές», που με τη συχνή αρνητική χροιά τείνουν να τους ταυτίσουν τουλάχιστον με εξτρεμιστές.

Χωρίς έγκριση από αρμόδιους οργανισμούς θα έρθουν τα self tests, όπως μάθαμε από τον πρόεδρο του Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών Αττικής (ΑΝΤ1), όπως και ότι μία από τις κατασκευάστριες εταιρείες ήταν η Siemens. Ησυχάσαμε. Είμαστε σε καλά και, κυρίως, οικεία χέρια.

Η Ν.Δ. απέδειξε για πολλοστή φορά ότι τιμά τους φίλους της, πόσο μάλλον τους συγγενείς της... Η «διεθνής σοπράνο», ανιψιά Αγγελοπούλου, κρίθηκε η πλέον κατάλληλη να ψάλλει τον εθνικό ύμνο διαφημίζοντας τα ρούχα της Μαρέβας Γκραμπόφσκι από τον βράχο της Ακρόπολης.  Όπου να ’ναι θα διατεθεί και για επίδειξη μόδας. Τόσο τσιμέντο έριξαν, να μην το αξιοποιήσουν;

Ιδού τα επιχειρήματα με τα οποία υπερασπίζεται η κυβέρνηση την πεισματική άρνησή της για επίταξη των ιδιωτικών ΜΕΘ. Θ. Πλεύρης: Δεν χρειάζεται επίταξη γιατί ο ιδιωτικός τομέας δίνει τις ΜΕΘ. Μ. Βορίδης: Αχρείαστο κόστος. Γ. Κωτσιόπουλος:  Έχουμε πάρει όλες τις ΜΕΘ. Ο ιδιωτικός τομέας έχει ήδη ενταχθεί στο ΕΣΥ. Ζ. Ράπτη: Επίταξη δεν χρειάζεται. Σ. Πέτσας: Δεν έχουμε ιδεολογικές αγκυλώσεις. Θα κάνουμε επίταξη και άλλων ΜΕΘ αν χρειαστεί. Αποκορύφωμα ήταν ο κυνισμός του Γ. Γεραπετρίτη: Δεν χρειάζονται άλλες κλίνες. Ενώ πεθαίνουν ασθενείς πρόχειρα διασωληνωμένοι σε αναμονή για ΜΕΘ.

Την Παρασκευή, στην ενημέρωση του υπουργείου Υγείας, η Β. Παπαευαγγέλου παραδέχθηκε ότι πεθαίνουν άνθρωποι εκτός ΜΕΘ, ενώ επιμένουν ότι δεν χρειάζονται επιπλέον κλίνες ΜΕΘ γιατί «το ποσοστό είναι πολύ μικρό. Μόλις 20%». Πόσο εξοργιστικό να μετρούν την ανθρώπινη ζωή με ποσοστά και να μην ντρέπονται!

Είναι προφανώς η λογική του «μέσου όρου» που εισήγαγε επικοινωνιακά η κυβέρνηση για να θολώνει τα νερά όταν αρνείται να πάρει τα αναγκαία μέτρα προφύλαξης για την πανδημία. Αλλά τι να πει; Είμαστε νεοφιλελεύθεροι και τον ανθρωπισμό δεν τον προβλέπει η αγορά;

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0