Όταν το ΠΑΣΟΚ αποχώρησε από την κυβέρνηση τον Ιανουάριο του 2015, είχε αφήσει χωρίς καμία προστασία όλους τους δανειολήπτες. Ο νόμος Κατσέλη είχε λήξει στις 31-12-2014 και οι "Σαμαροβενιζέλοι" άφησαν τους ανήμπορους δανειολήπτες έρμαια στους πλειστηριασμούς.
Σήμερα η κυβέρνηση ψηφίζει στη Βουλή νέο πλαίσιο προστασίας (και μάλιστα κατά τη μεταμνημονιακή εποχή). Η ρύθμιση καλύπτει 150.000 δανειολήπτες στεγαστικών, επισκευαστικών, καταναλωτικών και επιχειρηματικών δανείων με ενυπόθηκη πρώτη κατοικία. Σε όλη την Ευρώπη, μόνο η Ελλάδα προστατεύει επιχειρηματικά δάνεια.
Τη ρύθμιση ψηφίζει η Ν.Δ., ενώ ακόμη και το ΚΚΕ δηλώνει παρών. Όμως το ΠΑΣΟΚ, που άφησε χωρίς κάλυψη τους δανειολήπτες, καταψηφίζει, παρουσιάζει μια δική του πρόταση και προκαλεί ονομαστική ψηφοφορία κάνοντας κριτική από αριστερά! Γιατί; Διότι, όπως έλεγε δηκτικά χθες βουλευτής της Ν.Δ., "ακόμα έχουν 15 βουλευτές" (για να επιβάλουν ονομαστικές).
"Το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να πει ότι είναι πιο αριστερά από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ελπίζω να έχετε κάτι καλύτερο για τις εκλογές, γιατί αυτή η προσπάθεια είναι το ίδιο με το να πείσω εγώ τους μανδαρίνους της Κίνας ότι είμαι πιο κομφουκιανός από εκείνους" τους είπε ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος.
Το ΠΑΣΟΚ θεωρεί ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί τη θετική ψήφο του ΣΥΡΙΖΑ και της Ν.Δ. για να διαφοροποιηθεί και να αποκτήσει διακριτό ρόλο. Την ώρα που -παλιά του τέχνη κόσκινο- ετοιμάζεται να συνεταιριστεί πάλι με τη Ν.Δ., θέλει να ταυτίσει τον ΣΥΡΙΖΑ με τη Ν.Δ.!
Είναι όμως μια πολιτική τακτική που δεν υλοποιεί ούτε η Φώφη Γεννηματά, η οποία επί δύο μέρες στη Βουλή δεν εμφανίστηκε να μιλήσει...