Την αποκάλυψη ότι βουλευτής της Ν.Δ. έπαιξε ξύλο με βουλευτή του ΠΑΣΟΚ μετά την εκπομπή του έκανε ο δημοσιογράφος Γιώργος Παπαδάκης. “Υπάρχουν βουλευτές που πλακώθηκαν στο ξύλο αφού τελείωσε η εκπομπή. Είχαμε τέτοιο περιστατικό, αλλά μην μου πεις να σου πω ονόματα. Δύο βουλευτές, ένας από το ΠΑΣΟΚ κι ένας από τη Ν.Δ., πλακώθηκαν στο ξύλο μόλις τελείωσε η εκπομπή” είπε στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου στον ΑΝΤ1.
Ας μην πει ονόματα, αλλά να μας πει πότε έπεσε το ξύλο. Γιατί στα κανάλια η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ είναι ο ένας κόβει κι ο άλλος ράβει.