Live τώρα    
"Έλα και συ"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Έλα και συ"

Χωρίς επιφυλάξεις δέχθηκε ο Φώτης Κουβέλης ενδεχόμενη συμμετοχή της ΔΗΜ.ΑΡ. και του προέδρου της Θανάση Θεοχαρόπουλου στον προοδευτικό μέτωπο. Ο υπουργός Ναυτιλίας τόνισε (Νews 247) πως είναι θετικό γεγονός η σύγκλιση του Θ. Θεοχαρόπουλου προς την προοδευτική πολιτική και την απομάκρυνσή του, όπως και όσων έχουν παραμείνει στην ΔΗΜ.ΑΡ. από προηγούμενες πολιτικές τους θέσεις, οι οποίες ήταν αναντίστοιχες προς τις ανάγκες μιας προοδευτικής πολιτικής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0