Live τώρα    
"Δεν ξέρει;"...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Δεν ξέρει;"...

"Η Novartis είναι και σκάνδαλο, και σκευωρία" διέγνωσε ο Κυρ. Μητσοτάκης στη χθεσινή του συνέντευξη στον Real FM, όπου μάλιστα υποστήριξε: "Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάμειξη πολιτικών προσώπων".

Αλήθεια; Ο Άδ. Γεωργιάδης είχε γράψει δημόσια (σε εκείνη την επιστολή προς τη "Δημοκρατία", όπου ισχυριζόταν πως είχε υποβάλει την παραίτησή του πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο) πως ο πρόεδρος "ξέρει πολύ καλά τι έκανα στη θητεία μου στο υπουργείο Υγείας, καθώς τότε είχαμε σταθερή συνεργασία"... Πώς δεν ξέρει λοιπόν;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0