Με αρνητικό τρόπο σχολίασαν Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ποτάμι το χθεσινό Eurogroup. Η ΔΗΣΥ ανέφερε ότι "δυστυχώς η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια για τη χώρα παρατείνονται. Αλλά αυτό κοστίζει πολύ ακριβά πια για την ελληνική οικονομία, για όλους τους Έλληνες και ιδιαίτερα γι’ αυτούς που έχουν χτυπηθεί από την κρίση". Σε πιο σκληρό τόνο πάντως, σε ανακοίνωση που εξέδωσε πριν από το επίσημο σχόλιο της ΔΗ.ΣΥ., ο Ανδ. Λοβέρδος δήλωσε: "Να τα μαζέψουν και να φύγουν".
Από την πλευρά της η Σεβαστουπόλεως ανέφερε ότι "η οικονομία μας βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και η κυβέρνηση αφήνει τον χρόνο να περνάει επειδή δεν θέλει να πάρει δύσκολες αποφάσεις, που γίνονται ακόμη πιο δύσκολες όσο περνάει ο καιρός".