Live τώρα    
Πλειοδοσία "πυρών" κατά Τσίπρα, από Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πλειοδοσία "πυρών" κατά Τσίπρα, από Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι

Για το ποιος θα βγάλει την πιο σκληρή ανακοίνωση για να σχολιάσει τη συνέντευξη Τύπου του Αλ. Τσίπρα στη ΔΕΘ, πλειοδότησαν Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι, με το καθένα από τα τρία κόμματα να επικεντρώνει στα σημεία που το ενδιαφέρουν περισσότερο για δικούς τους κομματικούς λόγους.

Η Ν.Δ., την οποία θα την κυνηγά για πάντα η απόφασή της να κλείσει την ΕΡΤ με το έτσι θέλω και να ρίξει μαύρο στη δημόσια τηλεόραση, επικέντρωσε στο ζήτημα των τηλεοπτικών αδειών, ενώ κατηγόρησε -όπως αναμενόταν- τον πρωθυπουργό για “ψέματα στους Έλληνες”. Συγκεκριμένα, η Ν.Δ. έκανε λόγο για πρωθυπουργό “του 'μαύρου' στα κανάλια με τους απολυμένους εργαζόμενους και το χτύπημα στη Δημοκρατία και στην πολυφωνία”. Κατηγόρησε η Ν.Δ. την κυβέρνηση για “διαπλοκή” και “απολύσεις”, για “μαύρο στη διαφάνεια”. Κατηγόρησε η Ν.Δ. που δεν ολοκλήρωσε την 5η αξιολόγηση, την κυβέρνηση για “τρίτο αχρείαστο Μνημόνιο”.

Το ΠΑΣΟΚ “πιάστηκε” από τον σχολιασμό του πρωθυπουργού επί του “ναυαγίου” στις συζητήσεις με το Ποτάμι. Με μια αμήχανη ανακοίνωση, το ΠΑΣΟΚ που συγκυβέρνησε με τη Ν.Δ. απευθύνθηκε προσωπικά στον Αλ. Τσίπρα, μιλώντας για “αλαζονεία της αδυναμίας” (;) που “προδίδει τον πανικό σου” και τον κατηγόρησε για τη συνεργασία με τους ΑΝ.ΕΛΛ., ως “συγκυβερνήτη της ακροδεξιάς απόφυσης”. Το Ποτάμι, επέμεινε στη ρητορική της αντιπολίτευσης περί “καθεστώτος” και έκανε λόγο για “νέο νταβατζιλίκι”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0