Για "νέα, ολοκληρωτικού τύπου αντίληψη και πρακτική", για "κατασταλτική κυβερνητική πολιτική" και για "κράτος (και Παρακράτος)" που έχει απέναντί του, έκανε λόγο ο Πανούσης.
"Δεν απομένει", δήλωσε, "παρά να με συλλάβουν -γιατί είμαι αντικαθεστωτικός (τι μου θυμίζει; τι μου θυμίζει;)-, φαντάζομαι με τις ευλογίες των υπουργών Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης που κόπτονται για τα δικαιώματα (μόνον των δικών τους;)". Θύμισε ότι είχε πει στον πρωθυπουργό πως "ή θ' απαλλαγεί από τον στενό κύκλο των 'Αριστερών του τίποτα...' ή θα χαθεί μαζί τους". "Ξέρω πολύ καλά τα σκοτεινά σημεία της διαδρομής τους (και όχι μόνον ιδεολογικά)", ανέφερε, και προσέθεσε: "Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ τις 'τρακατρούκες' των -κατά Λένιν- 'χρήσιμων ηλιθίων'", ενώ προχώρησε εκ νέου σε... ταύτιση υπουργών με τρομοκράτες.
"Είναι απορίας άξιο πώς ένας καθηγητής της Εγκληματολογίας δεν μπορεί να κατανοήσει ότι δεν υπήρξε καμία μήνυση εναντίον του, αλλά μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου προκειμένου να διερευνηθεί η οποιαδήποτε παράνομη χρήση απόρρητων εγγράφων", απάντησαν κυβερνητικοί κύκλοι τονίζοντας πως "αποκλειστικό μέλημα της κυβέρνησης είναι η διασφάλιση της νομιμότητας και ειδικότερα όταν πρόκειται περί θεσμών κρίσιμων για την εθνική ασφάλεια".