Live τώρα    
Αιχμηρή απάντηση Μαξίμου σε Στ. Θεοδωράκη για τις τηλεοπτικές άδειες
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αιχμηρή απάντηση Μαξίμου σε Στ. Θεοδωράκη για τις τηλεοπτικές άδειες

Άμεση ήταν η αντίδραση της κυβέρνησης στα όσα είχε δηλώσει ο Σταύρος Θεοδωράκης σχετικά με το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδειες.

Όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, ο επικεφαλής του Ποταμιού επέλεξε να εκφράσει την αντίθεσή του σε ένα νομοσχέδιο, κομβικό για τη διαφανή διαχείριση των συχνοτήτων στην Ελλάδα. Ένα νομοσχέδιο, που όπως σημειώνουν, έρχεται κατόπιν κοινωνικής απαίτησης για το ξεκαθάρισμα του θολού ραδιοτηλεοπτικού τοπίου. Δημοσιευμένο, μάλιστα, εδώ και μήνες, προ εκλογών.

«Σε κάθε περίπτωση, συμφωνούμε με την άποψή του ότι "η χώρα πρέπει να πάψει να πηγαίνει από διαπλοκή σε διαπλοκή". Γι' αυτό, άλλωστε, οι Έλληνες πολίτες έφεραν για δεύτερη φορά το ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και έκριναν ότι η Νέα Δημοκρατία το ΠΑΣΟΚ, αλλά και ό,τι εκφράζει το Ποτάμι, πρέπει να μην ξαναβρεθούν στην εξουσία», τονίζουν με νόημα οι ίδιες πηγές.

Νωρίτερα ο Στ. Θεοδωράκης είχε δηλώσει:

"Η χώρα πρέπει να πάψει να πηγαίνει από διαπλοκή σε διαπλοκή. Το Ποτάμι καταγγέλλει ότι με το νέο νόμο που ετοίμασε ο κ. Παππάς χρίζεται ο ίδιος ως ο μέγας καναλάρχης της χώρας. Αυτός θα αποφασίζει τον αριθμό των αδειών, αυτός θα αποφασίζει τα κριτήρια. Και υπάρχει ένα ερώτημα: πώς θα αποφασίζει; Θα παζαρεύει δηλαδή ο καθένας από τους καναλάρχες με τον υπουργό Επικρατείας αν θα πάρει ή δε θα πάρει άδεια;

Το Ποτάμι λέει ότι πρέπει να σεβαστούμε το Σύνταγμα και το Σύνταγμα λέει ότι υπάρχει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Καλούμε λοιπόν τα άλλα κόμματα, τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ αλλά και βέβαια τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να βάλουν ένα φραγμό σε αυτή την αυθαίρετη ενέργεια. Να χρίσουμε ως υπέρτατο όργανο αυτό που και το Σύνταγμα ορίζει, το ΕΣΡ. Καλούμε τον κ. Τσίπρα να μην επιτρέψει να περάσουμε από τη διαπλοκή των 25 χρόνων σε μια καινούρια διαπλοκή όπου ένα πρόσωπο θα αποφασίζει ποιος θα παίρνει τις άδειες στην τηλεόραση. Είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε μια σκληρή μάχη και νομίζω ότι έχουμε μαζί μας όλο τον ελληνικό λαό που θέλει επιτέλους διαφάνεια στα τηλεοπτικά πράγματα. Από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι πρέπει να διακοπεί αυτή η άρρωστη τριγωνική σχέση πολιτικής-  τραπεζών και media. Από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι πρέπει να δοθεί τέλος σε ένα καθεστώς αυθαιρεσίας 25 ετών. Δεν θα τελειώσουμε όμως αν δώσουμε σε ένα πρόσωπο το δικαίωμα να αποφασίζει ποια κανάλια θα εκπέμπουν".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0