Live τώρα    
Σαράντα ένα χρόνια από την πτώση της Χούντας / "Τους φασίστες θα τους πολεμάμε πάντα"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σαράντα ένα χρόνια από την πτώση της Χούντας / "Τους φασίστες θα τους πολεμάμε πάντα"

Εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από τον σχηματισμό του "ΣΦΕΑ 1967 - 1974" και 41 από την πτώση της χούντας, διοργανώνει αύριο στο Πάρκο Ελευθερίας (πρώην ΕΑΤ - ΕΣΑ) ο αντιδικτατορικός σύνδεσμος. Σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, παρουσιάστηκε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων, με την προσέλευση να ορίζεται στις 7.30 το απόγευμα. Στις 8 θα γίνει η κατάθεση στεφανιών στην προτομή του Σπύρου Μουστακλή, ενώ θα ακολουθήσουν χαιρετισμοί από τον πρόεδρο του ΣΦΕΑ Κώστα Μανταίο και τον πρόεδρο της Επιτροπής Μητρώου Μαχητών Αντίστασης και του Συνδέσμου Αντιστασιακών Λευκωσίας Γιώργο Λούκα. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με συναυλία.

"Θα πολεμάμε οποιοδήποτε φασιστικό μόρφωμα, όπως κάναμε τότε, έτσι και τώρα" ανέφερε χθες ο Κ. Μανταίος, που στάθηκε στους τρεις στόχους που έχει ο ΣΦΕΑ. Ο ένας είναι η μεταφορά του μουσείου της αντιδικτατορικής αντίστασης στο κτήριο 8 και χαρακτηρίζεται ως πολύτιμο βήμα για την καλύτερη αξιοποίησή του. Στόχος είναι επίσης τα ιστορικά γεγονότα να γίνουν κτήμα και των μαθητών. "Το ΣΦΕΑ, από τότε που δημιουργήθηκε, δραστηριοποιείται συνεχώς. Οι επισκέψεις στα σχολεία είναι ένα κομμάτι των δράσεών μας". Η αύξηση των αλληλοεπισκέψεων, είτε των αντιστασικών στα σχολεία, είτε των σχολείων στα μουσεία, μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά προς αυτή την κατεύθυνση, πιστεύουν στον σύλλογο. Ο τρίτος στόχος που έχει μπει είναι η ιδεολογική αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής.

Στη χτεσινή συνέντευξη Τύπου παρών ήταν ακόμη ο Παναγιώτης Χατζηπέρος, αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Νήσων, ο οποίος αφηγήθηκε την ηρωική πράξη του αντιτορπιλικού "Βέλος". Το πολεμικό πλοίο είχε αποστατήσει το 1973 κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών ασκήσεων του ΝΑΤΟ και είχε ζητήσει άσυλο στην Ιταλία. Ο Γιώργος Σεραφιανός, που βρισκόταν σε εκείνο το πλοίο, σήμερα είναι μέλος του Δ.Σ. του ΣΦΕΑ. Όπως είπε ο Κ. Μανταίος, "όλος ο αντιστασιακός κόσμος δηλώνει 'παρών'", ενώ τόνισε ότι η λειτουργία του ΣΦΕΑ βρίσκεται σε ευθεία αντιστοιχία με τα πιστεύω του, καθώς περιλαμβάνει στη σύνθεσή του "μέλη ανεξαρτήτως αν βρίσκονται πια στην Αριστερά ή τη Δεξιά".

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0