Live τώρα    
"Συναντίληψη" στη συνάντηση Κωνσταντοπούλου - συμβασιούχων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Συναντίληψη" στη συνάντηση Κωνσταντοπούλου - συμβασιούχων

Σε καλό κλίμα, σύμφωνα με πληροφορίες, διεξήχθη η συνάντηση της προέδρου της Βουλής Ζ. Κωνσταντοπούλου με τους συμβασιούχους ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου της Βουλής. Οι 70 συμβασιούχοι απέστειλαν επιστολή στα μέλη του προεδρείου της Βουλής και τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους των κομμάτων ζητώντας την επίλυση της εκκρεμότητας που τους αφορά, καθώς παραμένουν απλήρωτοι κι ανασφάλιστοι επί μήνες κι αρκετοί από αυτούς έχουν φτάσει «σε οριακό σημείο επιβίωσης» και προφανώς βρίσκονται σε οικονομική και ψυχολογική πίεση.

Στην επιστολή τους οι συμβασιούχοι επισημαίνουν ότι εργάζονται στη Βουλή από 5 ώς και πάνω από 15 χρόνια καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες και τονίζουν ότι, αν κι έχουν λήξει οι συμβάσεις των μισών από αυτούς, συνεχίζουν να προσέρχονται στην εργασία τους «αναμένοντας την πραγματοποίηση της ρητής δέσμευσης της κ. προέδρου της Βουλής ότι θα προχωρήσει στη μετατροπή - αναγνώριση των συμβάσεων αυτών σε αορίστου χρόνου».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, από τη συνάντησή τους με την πρόεδρο της Βουλής προέκυψε «συναντίληψη» και η εκκρεμότητα αναμένεται να επιλυθεί «το συντομότερο δυνατόν» δεδομένων των νομικών κωλυμάτων που υφίστανται. Η δέσμευση της Ζ. Κωνσταντοπούλου για το ζήτημα αυτό που της κληροδοτήθηκε αφορούσε όσους συμβασιούχους βρίσκονται σε καθεστώς ομηρείας κι όχι όλους, καθώς το καθεστώς αυτό είχε αξιοποιηθεί και για «άτομα - φαντάσματα».

Κ.Π.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0