Ρεπορτάζ:Νίκος Μορφονιός
"Κανείς δεν θα απολυθεί απ' όσους επαναπροσλήφθηκαν και ούτε πρόκειται να υπάρξουν νέες απολύσεις", διαβεβαίωσαν σε όλους τους τόνους ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης και ο νέος αν. υπουργός Χρ. Βερναδάκης κατά τη χθεσινή τελετή παράδοσης - παραλαβής στο υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Μάλιστα, όπως σημείωσε στο περιθώριο της τελετής ο Χρ. Βερναδάκης, που διαδέχτηκε τον Γ. Κατρούγκαλο στην ηγεσία του υπουργείου, τις αμέσως επόμενες ημέρες αναμένεται να αποστείλει κατεπείγουσα εγκύκλιο προς όλες τις υπηρεσίες, προκειμένου να εκδοθούν οι διαπιστωτικές πράξεις επαναπρόσληψης που έχουν καθυστερήσει για τους υπαλλήλους που καλύπτονται από τον πρόσφατο νόμο.
Εξάλλου, όπως είχε επισημάνει και ο Γ. Κατρούγκαλος, οι επαναπροσλήψεις αυτές καλύπτονται από το όριο των προσλήψεων που έχουν περιληφθεί στον προϋπολογισμό, γεγονός που υπογράμμισε και ο υπ. εσωτερικών Ν. Βούτσης, επεκτείνοντας μάλιστα την επιτακτική ενέργεια λήψης των "αντισταθμιστικών μέτρων" σε όλα τα πεδία των επώδυνων δεσμεύσεων της συμφωνίας.
Αναφορικά με την εκκρεμότητα του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση και την επιλογή προϊσταμένων, του οποίου η διαβούλευση ολοκληρώθηκε στις 15 Ιουλίου, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να υπάρξει ένας νέος γύρος διαβουλεύσεων με φορείς, προκειμένου να ενσωματωθούν σε αυτό "μικροαλλαγές" που θα βελτιώσουν το τελικό κείμενο που θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή.
Στη συγκρότηση του ενιαίου μισθολόγιου στο Δημόσιο, το οποίο περιλαμβάνεται στη συμφωνία με τους δανειστές, σύμφωνα με πληροφορίες, θεωρείται αυτονόητο για τη νέα ηγεσία ότι "θα είναι συμμέτεχος και ο δημόσιος τομέας", ενώ αμετάβλητη παραμένει στη φιλοσοφία αυτού η αρχή της "ίδιας αμοιβής για την ίδια θέση" που είχε περιγραφεί κι από την προηγούμενη ηγεσία και ως εκ τούτου η λογική της ενιαιοποίησης ορισμένων αποδοχών.