Live τώρα    
Τελετή παράδοσης - παραλαβής στο υπ. Άμυνας / Στον Δ. Βίτσα παρέδωσε ο Κ. Ήσυχος δηλώνοντας έτοιμος να βοηθήσει
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τελετή παράδοσης - παραλαβής στο υπ. Άμυνας / Στον Δ. Βίτσα παρέδωσε ο Κ. Ήσυχος δηλώνοντας έτοιμος να βοηθήσει

Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο Πολύγωνο η τελετή παράδοσης - παραλαβής των καθηκόντων του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Άμυνας από τον απελθόντα Κώστα Ήσυχο στον νέο ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρη Βίτσα.

Στην ομιλία του ο Κ. Ήσυχος εξήρε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων για την ανιδιοτέλειά τους, τη βαθιά προσήλωση στο καθήκον και την αυταπάρνησή τους, άλλωστε από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων του είχε πει ότι θέλει τις Ε.Δ. στο πλευρό του.

Ακόμη, ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό για την ύψιστη τιμή να έχει αυτή "την ευχάριστη ολιγόμηνη εμπειρία" στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και αρνήθηκε να αναφερθεί στους λόγους που υπέβαλε την παραίτησή του. Άλλωστε, μέσα σε έξι μήνες, συνέβαλε στον εκδημοκρατισμό του σώματος, σήκωσε το ζήτημα της ιστορικής μνήμης και των γερμανικών οφειλών και συνέβαλε στο να τελειώσει η πρακτική των "βυσμάτων".

Ο απελθών ΑΝΥΕΘΑ αναφέρθηκε στις ενέργειες για την εξυγίανση της αμυντικής βιομηχανίας προκειμένου να αποφευχθεί ο "αιφνίδιος θάνατός της που ήταν δρομολογημένος" και αναφέρθηκε στις προγραμματικές συμφωνίες με το υπουργείο Υγείας, ενώ χαρακτήρισε μέγιστη τιμή δημοκρατικής μεταρρύθμισης το νομοσχέδιο για τις μεταθέσεις των οπλιτών υγείας.

Ο νέος ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρης Βίτσας μίλησε για το πνεύμα συνεργασίας που πρέπει να διέπει την εργασία και δήλωσε ότι θα συνεχίσει το έργο του προκατόχου του. Επισήμανε ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι δύναμη αποτροπής αλλά έχουν και μεγάλη κοινωνική προσφορά και εξέφρασε τη στήριξή του προς το προσωπικό των Ε.Δ.

ΑΝ.ΓΙΑΜ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0