Μετά από χρόνια τα ηνία του ΣΑΔΑΣ - Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων αναλαμβάνει η Τόνια Κατερίνη από τη Συσπείρωση Αριστερών Αρχιτεκτόνων καθώς εκλέχθηκε πρόεδρος. Το Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο αναδείχτηκε από τη Γενική Συνέλευση της Αντιπροσωπείας που συνήλθε στις 14 Μαρτίου, συγκροτήθηκε σε σώμα και συνεδρίασε στις 15 και 25 Ιουνίου.
Αναλυτικότερα στη θέση του αντιπροέδρου εκλέχθηκε ο Δ. Κεκάτος, του Γενικού Γραμματέα ο Γ. Πλατσάκης, του ειδικού γραμματέα ο Κ. Γαλανός και του ταμία η Β. Μεταλληνού. Τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΔΑΣ - ΠΕΑ είναι: Α. Αυγερινού, Μ. Δεσποτίδη, Δ. Κροκίδης, Χρ. Μακράκη, Κ. Μασούρας, Ό. Πάππα, Θ. Παρασκευάς, Μιχ. Πουλάκης, Κ. Σκλιάς και Ν. Φιντικάκης.