Έκκληση προς τους ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης απεύθυνε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, ώστε «να βρεθεί αμοιβαίως αποδεκτή λύση στο ελληνικό οικονομικό πρόβλημα» καλώντας τους ηγέτες της Ε.Ε. «να επιδείξουν για ακόμη μία φορά αυτοσυγκράτηση, κατανόηση και αλληλεγγύη». Η Ιερά Σύνοδος υπογραμμίζει το «υψηλό αίσθημα ευθύνης έναντι του δεινοπαθούντος ελληνικού λαού» αλλά και την «ανησυχία» της για το μέλλον της χώρας μας.
Η επιστολή απευθύνεται προς τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Ντ. Τουσκ, και τους προέδρους και πρωθυπουργούς των κρατών-μελών της Ε.Ε., τον πρόεδρο της Κομισιόν, Ζ.-Κλ. Γιούνκερ, τον πρόεδρο του Eurogroup, Γ. Ντάισελμπλουμ, και τον επίτροπο για της οικονομικές υποθέσεις, Π. Mοσκοβισί. Η Ιερά Σύνοδος σημειώνει ότι «αξίζει να γίνει ακόμη μία προσπάθεια, ώστε να βρεθεί λύση σύμφωνη με το ενωσιακό κεκτημένο, η οποία παράλληλα θα είναι αναπτυξιακή για την ελληνική οικονομία»
Η Ιερά Σύνοδος υπογραμμίζει την ανάγκη να ληφθεί «ιδιαίτερη πρόνοια και μέτρα για τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του ελληνικού λαού, που έχει ταλαιπωρηθεί αφάνταστα την τελευταία πενταετία» κι εμφανίζεται βέβαιη ότι «με τη φώτιση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού είναι δυνατόν να ευρεθεί η κατάλληλη, κοινώς αποδεκτή λύση» καλώντας του ηγέτες της Ευρώπης «να εργαστούν όλοι τους και να συμβάλουν προς την κατεύθυνση αυτή».
Κ.Π.