Κατώτερη των περιστάσεων και της ιστορικής συγκυρίας αποδεικνύεται η νεοφιλελεύθερη ελίτ της Ε.Ε., υπογράμμισε ο Νίκος Βούτσης μιλώντας χθες στη Βουλή για τη διαπραγμάτευση. Απέναντί του τη Ν.Δ. εκπροσωπούσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος μίλησε σχεδόν μισή ώρα χωρίς να πει ούτε μία λέξη υπέρ της Ελλάδας! "Αυτά τα οποία είπατε αποδεικνύουν απροκάλυπτη συνηγορία στην πρόταση των δανειστών που απορρίφθηκε" του επεσήμανε ο Ν. Βούτσης.
"Την ίδια τυφλότητα που δείχνουν για τη στρατηγική της λιτότητας, της απομείωσης του κοινωνικού κράτους και του δημόσιου χώρου δείχνουν και για το μεταναστευτικό" τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών αναφερόμενος στην "νεοφιλελεύθερη ελίτ της Ε.Ε. που έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα".
"Κάνουν μια πολιτική τσούκου - τσούκου, κάθε μέρα, μαλώνουν μεταξύ τους, κάθε μέρα θέτουν ζητήματα που υποτίθεται έχουν λυθεί ή είχαν πάει στο πλάι και τα ξαναφέρνουν στο τραπέζι. Η κατάσταση αυτή είναι κατώτερη των περιστάσεων και της ιστορικής συγκυρίας, πηγαίνει σε μεσαιωνικές καταστάσεις απομονωτισμού και αυταρχισμού και σε πολιτικές αναδιπλώσεις. Σε ένα τέτοιο θερμοκήπιο θα αναβιώσουν ακροδεξιά φαινόμενα. Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση πρέπει να σταματήσει" υπογράμμισε. Ο υπουργός επεσήμανε ότι "σε συνθήκες κρίσης η κοινωνία δεν πρέπει να είναι σε ομηρεία φοβικών μοναχικών συνδρόμων και φοβικών μιντιακών κατασκευών".
Ο Αδ. Γεωργιάδης κινήθηκε στο γνωστό ύφος του λέγοντας στον Ν. Βούτση: "Σε αυτά τα λεβέντικα που λέτε ότι αντιστέκεστε, σας αντιπαραβάλλω την απάντηση της ελληνικής πλευράς προς τις απαιτήσεις της τρόικας για την κάλυψη του δημοσιονομικού κενού για το 2015 και το 2016 που φέρει την υπογραφή Τσίπρα ότι έχει γίνει απόλυτη και πλήρης συμμόρφωση".
Μίλησε επί 18 λεπτά και σφυροκόπησε την κυβέρνηση ότι ευθύνεται μονομερώς για την πίεση υπό την οποία βρίσκονται η χώρα και ο λαός, του απάντησε ο Ν. Βούτσης προσθέτοντας: "Το θεωρώ απολύτως απαράδεκτο και στην καλύτερη περίπτωση θα ήθελα να το χρεωθεί ο κ. Γεωργιάδης προσωπικά κι όχι όλη η Ν.Δ.".
Η κυβέρνηση, συνέχισε, αντιστέκεται σθεναρά σε αυτή την κατρακύλα που τον οδηγούν κάποιες δυνάμεις στο στρατηγικό σχέδιο, το λεγόμενο σχέδιο time out, για το οποίο θέλουν να γίνει μία ειδική οικονομική ζώνη όλη η Βαλκανική με 250 ευρώ μεροκάματα και με χαμηλές υπηρεσίες στον τουρισμό.
Ολγ. Γεροβασίλη: Κάναμε το βήμα, αλλά δεν θα κάνουμε βήμα στο κενό
"Η ελληνική κυβέρνηση έχει διανύσει τον δρόμο που της αναλογούσε σε αυτήν τη διαδρομή. Για την ακρίβεια έχει διανύσει πολύ περισσότερο δρόμο από αυτόν που πραγματικά της αναλογούσε. Τώρα είναι η ώρα να αναλάβουν οι εταίροι και οι δανειστές μας τις ευθύνες τους" υπογράμμισε η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Όλγα Γεροβασίλη και πρόσθεσε εμφατικά: "Εμείς κάναμε το βήμα. Δεν θα κάνουμε όμως το βήμα στο κενό".
Κ. ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ