Η διαφαινόμενη πλέον συμφωνία κυβέρνησης - δανειστών αποτελεί μία "Βαθιά αντιδραστική πράξη, μέσα από την οποία συνεχίζεται η βάναυση μνημονιακή επιτήρηση" και "διατηρείται αλώβητο όλο το πλαίσιο των μνημονιακών νόμων που τσάκισαν τον λαό", σύμφωνα με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ η οποία καλεί τον κόσμο "να καταγγείλει τη νέα συμφωνία - Μνημόνιο" με κινητοποίηση στα Προπύλαια την Πέμπτη και συλλαλητήριο την Κυριακή στο Σύνταγμα. Σε αυτό το πλαίσιο απευθύνεται σε όλες τις δυνάμεις του κινήματος, το ΚΚΕ, τις μαχόμενες δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ: "Οφείλουν να εκδηλώσουν έμπρακτα με κάθε δυνατό τρόπο την αντίθεσή τους και να παλέψουν για να μην περάσει η συμφωνία αυτή".