Αναβάθμισε τις εσωκομματικές βολές του ο Γ. Πανούσης υποδεικνύοντας αυτή τη φορά στον πρωθυπουργό ανασχηματισμό: "Αν, δηλαδή, υπάρχουν υπουργοί οι οποίοι δεν αντέχουν, δεν θέλουν, διαφωνούν να εφαρμόσουν τη νέα συμφωνία που θα υπάρξει, είναι αναγκαίος ο ανασχηματισμός", δήλωσε στον "Βήμα Fm" θέτοντας παράλληλα θέμα απομάκρυνσης βουλευτών που τον επικρίνουν...
"Είναι δυνατόν να εμφανίζονται βουλευτές και να με βρίζουν με χαρακτηρισμούς; Ή εγώ πρέπει να έχω κάνει λάθος και ο πρωθυπουργός πρέπει να με διώξει ή αυτοί έχουν κάνει λάθος και θα πρέπει να διωχθούν, εντός εισαγωγικών. Δεν γίνεται να συνυπάρχουμε όλοι. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι αυτή η στιγμή, αλλά η στιγμή θα έρθει, μετά τη διαπραγμάτευση, στο τέλος -που όλοι ελπίζουμε να είναι αίσιο και υπέρ του ελληνικού λαού- και θα γίνει εκκαθάριση του τοπίου. Δεν γίνεται να συνυπάρχουμε", τόνισε επικαλούμενος μάλιστα το προηγούμενο του... Ανδρέα Παπανδρέου!
Σε αυτό το πλαίσιο, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κληθείς να σχολιάσει τη δημιουργία κόμματος από τον Αλέκο Παπαδόπουλο, αφού τον χαρακτήρισε "έντιμο και συνετό άνθρωπο", είπε πως "το εγχείρημα ήρθε σε λάθος στιγμή. Δεν μπορεί να στηριχθεί αυτή η προσπάθεια να μαζευτεί ξανά η Κεντροαριστερά με αυτά τα πρόσωπα. Η Κεντροαριστερά απορροφήθηκε στις τελευταίες εκλογές από τον ΣΥΡΙΖΑ και αν οι κινήσεις του κ. Τσίπρα ως ηγέτη τα επόμενα χρόνια ανοίξουν τη βεντάλια, δεν θα χρειάζεται Κεντροαριστερά. Αν, αντίθετα, την κλείσουν, θα χρειαστεί. Αλλά δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί με τέτοιους όρους", συμπλήρωσε.
Τέλος, υποστήριξε πως "το μεταναστευτικό είναι μεγαλύτερη βραδυφλεγής βόμβα από τα οικονομικά μας", υπογραμμίζοντας ότι αυτή τη στιγμή αναμένεται να μπουν στη χώρα μέσα στο καλοκαίρι 100.000 άνθρωποι: "50% πρόσφυγες και 50% μετανάστες. Δεν έχει τελειωμό αυτό. Αν φύγουν 200 και 300 χιλιάδες από τα παράλια και έρθουν εδώ, θα τελειώσει το κράτος και όχι η κυβέρνηση με το μεταναστευτικό", είπε προαναγγέλλοντας ότι θα θέσει το θέμα στην κυβέρνηση μετά τη διαπραγμάτευση.