Κατά την παρουσία του στη συναυλία για το άνοιγμα της ΕΡΤ ο πρωθυπουργός έκανε ένα σχόλιο και για την πορεία της διαπραγμάτευσης: «Την εικόνα τη δίνουμε μέρα με τη μέρα ανοιχτά, δεν κρύβουμε τα χαρτιά μας. Αγωνιζόμαστε διαπραγματευόμενοι. Όσο ο ελληνικός λαός στηρίζει τις προσπάθειες της κυβέρνησης, η κυβέρνηση θα κρατάει τα δίκαια αιτήματα του ελληνικού λαού προκειμένου να μπορέσουμε να έχουμε μια συμφωνία που δεν θα είναι απλά συμφωνία, αλλά θα είναι μια λύση που θα διατηρεί την κοινωνική συνοχή, θα δίνει αναπτυξιακή προοπτική και ταυτόχρονα θα δίνει λύση στο μεσοπρόθεσμο χρηματοδοτικό πρόβλημα της χώρας και άρα θα δημιουργεί συνθήκες βιωσιμότητας του χρέους". Σε ερώτηση αν βρισκόμαστε κοντά σε αυτό, απάντησε: "Παλεύουμε".
Αλέξης Τσίπρας στην ΕΡΤ: "Αγωνιζόμαστε διαπραγματευόμενοι"