Live τώρα    
"Τσίμπησε" το ευρώ στο άκουσμα της τριμερούς, "πιέζουν" οι ΗΠΑ για συμφωνία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Τσίμπησε" το ευρώ στο άκουσμα της τριμερούς, "πιέζουν" οι ΗΠΑ για συμφωνία

Προς την κατεύθυνση της επίτευξης συμφωνίας το ταχύτερο δυνατόν "πιέζει" η κυβέρνηση Ομπάμα των ΗΠΑ. Είναι χαρακτηριστικό ότι, την ώρα που ήταν σε εξέλιξη η τριμερής συνάντηση Μέρκελ, Ολάντ, Τσίπρα, ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Τζο Ερνστ εξέφρασε τη μεγάλη ανησυχία του για την πιθανότητα εξόδου της Ελλάδας από τη ζώνη του ευρώ όταν ρωτήθηκε για τους κινδύνους ενός Grexit για την αμερικανική οικονομία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόκριση των διεθνών αγορών στις εξελίξεις είναι αστραπιαία. Γι' αυτό άλλωστε, όταν έγινε γνωστό ότι θα γίνει τελικά η συνάντηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τους Μέρκελ και Ολάντ, η ισοτιμία ευρώ - δολαρίου, φτάνοντας τελικά στο 1,13.

Όπως μετέδωσε ο δημοσιογράφος Μιχάλης Ιγνατίου στο Mignatiou.com, ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου είπε "Ανησυχούμε", προσθέτοντας: "Για τις επιπτώσεις που θα είχε μία ελληνική χρεοκοπία στην ευρύτερη διεθνή οικονομία και για όσα πράγματα συμβάλλουν σε κάποια μεταβλητότητα στη διεθνή οικονομία και έχουν συχνά αντίκτυπο στην οικονομία των ΗΠΑ. Αυτός είναι ο λόγος που έχετε δει τόση πολλή εμπλοκή από το υπουργείο Οικονομικών. Προσπαθούμε να φέρουμε τους Έλληνες και τους εταίρους τους μαζί ώστε να επιλύσουν τις διαφορές τους με τρόπο που δεν θα συμβάλλουν στην αστάθεια είτε στην ευρωπαϊκή οικονομία είτε στην παγκόσμια οικονομία".

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι "ο πρόεδρος Ομπάμα είχε την ευκαιρία να συζητήσει αυτό το θέμα στην G7 και συνεχίζουμε να είμαστε ενθαρρυμένοι από το γεγονός ότι όλοι φαίνεται να αναγνωρίζουν ότι η επίλυση της κατάστασης πριν από τη λήξη της προθεσμίας είναι προς το συμφέρον όλων των μερών που συμμετέχουν στις συνομιλίες. Οπότε ελπίζουμε ότι θα πετύχουν" τόνισε χαρακτηριστικά.

Γ.Α.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0