Live τώρα    
Ρουμπινί: Τρίτο Μνημόνιο ισοδυναμεί με απώλεια κυριαρχίας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ρουμπινί: Τρίτο Μνημόνιο ισοδυναμεί με απώλεια κυριαρχίας

Νέα βοήθεια μεταξύ 30 δισ. και 40 δισ. ευρώ χρειάζεται η Ελλάδα, σύμφωνα με τον οικονομολόγο Νουριέλ Ρουμπινί. Ο Νουριέλ Ρουμπινί κατέστησε σαφές, πάντως, πως η νέα χρηματοδότηση δεν πρέπει να επέλθει μέσω ενός τρίτου Μνημονίου, λόγω των «απωλειών κυριαρχίας που κάτι τέτοιο συνεπάγεται». Αντίθετα, είπε, τα χρήματα αυτά «θα πρέπει να τα εγγυηθεί η ΕΚΤ, ενώ το ΔΝΤ θα πρέπει να διατηρήσει μόνο έναν ρόλο απλής τεχνικής υποστήριξης». Για τον Έλληνα υπ. Οικονομικών ο Νουριέλ Ρουμπινί εκτίμησε πως ο Γιάνης Βαρουφάκης χρησιμοποιήθηκε ως ένας «κακός αστυνόμος», ο οποίος κάνει την έφοδο στον στόχο που έχει τεθεί και στη συνέχεια αφήνει το πεδίο ελεύθερο σε πιο διπλωματικούς συναδέλφους.

Moody's και JP Morgan: Κίνδυνος ελέγχων κεφαλαίου

Η συνεχής εκροή κεφαλαίων που υφίστανται τους τελευταίους μήνες οι ελληνικές τράπεζες, τα οποία τον Απρίλιο κατέγραψαν το χαμηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο του 2004, αυξάνει αξιοσημείωτα τον κίνδυνο επιβολής ελέγχου κεφαλαίων στην Ελλάδα, επισημαίνει ο χρηματοπιστωτικός οίκος Moody's, ο οποίος εκτιμά ότι οι εκροές κεφαλαίων συνεχίστηκαν και κατά τη διάρκεια του Μαΐου. Την ίδια ώρα η JP Morgan σε έκθεσή της αναφέρει ότι όσο καθυστερεί η επίτευξη συμφωνία τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος επιβολής ελέγχου κεφαλαίων στις ελληνικές τράπεζες.

Γ.Α.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0