Live τώρα    
"Αυτενεργεί" ο δήμαρχος Πεντέλης...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Αυτενεργεί" ο δήμαρχος Πεντέλης...

Να παρουσιάσει τις προτάσεις του για τα μέτρα πολιτικής προστασίας των δήμων της Αττικής εκμεταλλευόμενος την θέση του ως προέδρου της αρμόδιας επιτροπής της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής και ανακοινώνοντας τις αρχαιρεσίες, επιχείρησε σε ειδική εκδήλωση ο "γαλάζιος" δήμαρχος Πεντέλης, Δ. Στεργίου - Καψάλης. Την αποδοκιμασία της ενέργειάς του εισέπραξε ο δήμαρχος, καθώς οι θέσεις του δεν αποτελούν τοποθέτηση της ΠΕΔΑ, αφού δεν έχουν εγκριθεί από το Δ.Σ. και η επιτροπή δεν είχε συγκροτηθεί σε σώμα. "Θα έπρεπε να υπάρχει κοινή εισήγηση, αφότου είχαμε συνεδριάσει" στηλίτευσε η Σ. Αλεξοπούλου, δημοτική σύμβουλος Περιστερίου και μέλος της Επιτροπής. "Η εισήγηση είναι του προέδρου και όχι της Επιτροπής" παραδέχθηκε ο δήμαρχος Πεντέλης.

Η.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0