"Ο απερχόμενος γ.γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης κ. Καρούντζος, λίγες ημέρες πριν από την παραίτησή του, λειτουργώντας έως την έσχατη στιγμή ως «το μακρύ χέρι» της μνημονιακής κυβέρνησης, επέσπευσε την παραπομπή όλων των μελών της Οικονομικής Επιτροπής στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, ζητώντας την κεφαλή τους επί πίνακι.
Παρέκαμψε ακόμα και το ΣτΕ, στο οποίο, ως γνωστόν, εκκρεμεί η εκδίκαση της ΓΠ 8534/22-7-2014 αίτησης ακύρωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης κατά των πράξεων του γενικού γραμματέα, ώστε το ΣτΕ να κρίνει το ζήτημα της νομιμότητας των αποφάσεων της Οικονομικής Επιτροπής και όλα τα συναφή διοικητικά θέματα», τονίζει η δημοτική παράταξη "Θεσσαλονίκη - Ανοικτή Πόλη" απαντώντας στις διώξεις των έξι νυν και πρώην δημοτικών συμβούλων για τους χειρισμούς του δήμου στο θέμα των περίπου 600 συμβασιούχων.
Η "Θεσσαλονίκη - Ανοιχτή Πόλη" εκφράζει, επίσης, την πεποίθησή της ότι η σημερινή κυβέρνηση «θα προχωρήσει στην κατάργηση των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, στο πλαίσιο μιας νέας δημοκρατικής διοικητικής μεταρρύθμισης, αποκαθιστώντας έτσι την αυτοτέλεια της Αυτοδιοίκησης». Κοινώς υποστηρίζει ριζικές αλλαγές στη διοίκηση του κράτους για να αποκτήσει νόημα και η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Μ.Π.