Live τώρα    
Συμπαράσταση
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Συμπαράσταση

Σε αντίθεση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, που υποστηρίζει την κατάργηση του υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης ως ενός "άχρηστου" υπουργείου, ο "γαλάζιος" δήμαρχος Αμπελοκήπων Μενεμένης και πρόεδρος της ΠΕΔ Λάζαρος Κυρίζογου θεωρεί "απαραίτητη" την ύπαρξή του.

Το δήλωσε στη σημερινή ένοικο του Διοικητηρίου Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά κατά τη χθεσινή τους συνάντηση και ζήτησε μεγαλύτερο ρόλο και περισσότερες αρμοδιότητες για το ΥΜΑΘ, "ειδικότερα με μια σειρά λειτουργίες κρατικές από κεντρικούς φορείς και υπουργεία για να εξυπηρετούνται οι φορείς και οι πολίτες της βορείου Ελλάδος".

Η υφυπουργός απέφυγε να συνεχίσει τον "καυγά" με τον κ. Μπουτάρη και χαρακτήρισε "συμπαραστάτη" του έργου του ΥΜΑΘ τον κ. Κυρίζογλου. "Το υπουργείο είναι υψίστης σημασίας, όχι μόνο εθνικής, αλλά και αναπτυξιακής. Θέλω να ενεργοποιήσω όλες τις δυνάμεις του τόπου, και τα πανεπιστήμια, και τους επιχειρηματίες για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα" δήλωσε.

Η συζήτηση για τον ρόλο του ΥΜΑΘ και τον λόγο ύπαρξής του δεν είναι σημερινή. Τώρα αναζωπυρώθηκε και είναι σίγουρο ότι θα έχει συνέχεια.

Μ.Π.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0