Live τώρα    
Δεν θέλει "συμβιβασμό" το ΚΚΕ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δεν θέλει "συμβιβασμό" το ΚΚΕ

Συνέχιση του Μνημονίου με άλλο όνομα "βλέπει" ο γενικός γραμματέας της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας. Μιλώντας χθες στους εργαζόμενους της χημικής βιομηχανίας Μόρνος της Θήβας, ο επικεφαλής του ΚΚΕ, με σκοπό να ασκήσει πίεση προς την κυβέρνηση, προανήγγειλε την κατάθεση πρότασης νόμου που θα προβλέπει την άμεση κατάργηση όλων των εφαρμοστικών νόμων των Μνημονίων.

"Από ό,τι φαίνεται, θα υπάρξει ένας νέος συμβιβασμός. Θα υπάρξει ένας νέος συμβιβασμός, ένα νέο Μνημόνιο, άσχετα το πώς θα ονομαστεί. Θα είναι όμως μία συμφωνία, ένα πρόγραμμα που θα έχει να κάνει και με τους εταίρους και με την ελληνική οικονομία, την ελληνική κυβέρνηση, το ελληνικό κράτος" ισχυρίστηκε ο Δ. Κουτσούμπας.

Προαναγγέλλοντας τις κοινοβουλευτικές πρωτοβουλίες του ΚΚΕ, ο Δ. Κουτσούμπας ζήτησε την άμεση επαναφορά μισθών και συντάξεων.

Χ.Σ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0