Στην έμμεση παραδοχή ότι η τρόικα θα αποτελέσει σύντομα παρελθόν προχώρησε το ΚΚΕ στο σχόλιό του για τη συνάντηση του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη με τον επικεφαλής του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ. Το ΚΚΕ ισχυρίστηκε πως τα αντιλαϊκά μέτρα θα συνεχιστούν ακόμα και μετά τη διαπραγμάτευση της νέας κυβέρνησης με τους εταίρους.
"Ο λαός μας όλα τα προηγούμενα χρόνια μάτωσε γιατί αυτό απαιτούσαν οι 'μεταρρυθμίσεις', η 'ανταγωνιστικότητα' του κεφαλαίου και οι 'ισοσκελισμένοι προϋπολογισμοί', με 'πρωτογενές πλεόνασμα', που σήμερα επανέλαβε και ο νέος υπουργός Οικονομικών" σημείωσε το ΚΚΕ. Και κατέληξε: "Κι ο λαός θα συνεχίζει να ματώνει, ανεξάρτητα αν η κυβέρνηση αυτά θα τα συζητήσει με τους επικεφαλής της Κομισιόν, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του ΔΝΤ ή με τους υπαλλήλους τους".