Όπως μαθαίνουμε, ένας δικός μας άνθρωπος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της "Αυγής", ο πανεπιστημιακός Γιάννης Κουζής θα τοποθετηθεί τις επόμενες ημέρες γενικός γραμματέας του υπουργείου Εργασίας. Με τεράστια εμπειρία και διδακτορικό έργο, ο καθηγητής Εργασικών Σχέσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και από το 1990 επιστημονικός συνεργάτης του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος που θα δρομολογήσει την επαναφορά του, ακρωτηριασμένου από το Μνημόνιο εργατικού δικαίου, αλλά και των συλλογικών διαπραγματεύσεων και συμβάσεων. Οι ίδιες πληροροφίες θέλουν τον επίσης πανεπιστημιακό Απόστολο Καψάλη να αναλαμβάνει την κρίσιμη Γραμματεία του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ). Χθεσινοβραδινές πληροφορίες διαβεβαίωναν επίσης για την επιστροφή της Γραμματείας Κοινωνικής Ασφάλισης στο υπουργείο Εργασίας.