Ο Απ. Κακλαμάνης παραβρέθηκε στη συγκέντρωση τόσο του Γ. Παπανδρέου όσο και του Ευ. Βενιζέλου, εξηγώντας με σχετική ανακοίνωση ότι το έκανε "συνεπής στη γραμμή της ενότητας και της πρόσκλησης στους ψηφοφόρους της παράταξης να στηρίξουν οποιοδήποτε από τα δύο ψηφοδέλτια επιθυμούν". Παράλληλα, κάλεσε και τις δύο πλευρές "να συνεργαστούν από την επομένη των εκλογών για ένα Ενωτικό Δημοκρατικό Συνέδριο για την ανασυγκρότηση της μεγάλης δημοκρατικής και προοδευτικής παράταξης, στη βάση αρχών και με δημοκρατικές διαδικασίες".