Με το κεντρικό επιχείρημα ότι "ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί και δεν πρέπει να αναλάβει μόνος του τις τύχες της χώρας" ο Φ. Κουβέλης ζήτησε να ψηφιστεί το σχήμα "Πράσινοι - Δημοκρατική Αριστερά" ώστε να μπει στη Βουλή και να συμβάλει στην "προοδευτική πολιτική αλλαγή", που "δεν είναι υπόθεση ενός κόμματος" και σίγουρα όχι του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού.
Στην κεντρική προεκλογική συγκέντρωση των "Πράσινων - ΔΗΜ.ΑΡ." στο Σινέ "Κεραμεικός", ο πρόεδρος της ΔΗΜ.ΑΡ. έθεσε το ερώτημα: "Η πολιτική αλλαγή στη χώρα έρχεται. Ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να είναι πρώτο κόμμα. Μπορεί όμως μόνος του;", για να απαντήσει ότι "αυτό που χρειάζεται δεν είναι ένας αυτοδύναμος ΣΥΡΙΖΑ που θα κληθεί να εφαρμόσει το πρόγραμμά του". Έθεσε δε ως κεντρική κόκκινη γραμμή για οποιαδήποτε ενδεχόμενη σύμπραξη "να μην υπάρξουν ενέργειες που διακινδυνεύουν την παρουσία της Ελλάδας στην Ευρωζώνη". Εξηγώντας γιατί "Πράσινοι - ΔΗΜ.ΑΡ." και όχι Ποτάμι και ΠΑΣΟΚ, προς τους οποίους άσκησε κριτική, ο Φ. Κουβέλης είπε ότι είναι δύο κόμματα "που αφήνουν ανοικτή την πόρτα στις συντηρητικές πολιτικές". Ειδικότερα, είπε ότι ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι, με τη λογική ότι θα συνεργαστούν με όποιο κόμμα βγει πρώτο, "ψαρεύουν στα θολά νερά" και "δεν ωθούν τα πράγματα προς την προοδευτική πολιτική αλλαγή, αλλά στη συναίνεση με τη Ν.Δ.". "Εμείς απαντάμε πως δεν είμαστε λίγο απ' όλα, δεν είμαστε μπαλαντέρ", είπε και πρόσθεσε ότι "θέλουμε να συμβάλουμε στην προοδευτική διακυβέρνηση με ρεαλισμό και όραμα και με την ψήφο σας θα είμαστε στη Βουλή", υποστηρίζοντας ότι η ψήφος στον συνδυασμό "Πράσινοι - Δημοκρατική Αριστερά" "είναι μια ψήφος χρήσιμη, σταθεροποιητική και προοδευτική".
Ν. ΛΙΟΝ.