Ύστατη προσπάθεια να απευθύνει κάλεσμα στους ψηφοφόρους της παράταξης να δώσουν την ψήφο τους στο ΠΑΣΟΚ και όχι στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών ή το Ποτάμι καταβάλλει ο Ευ. Βενιζέλος, τις ελάχιστες μέρες που απομένουν, χρησιμοποιώντας το επιχείρημα της "κρίσιμης και χρήσιμης" ψήφου. Αυτό θα διατυπώσει απόψε με τον πιο επίσημο τρόπο στη σημερινή κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ - Δημοκρατική Παράταξη στο γήπεδο του Σπόρτινγκ.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Χαρ. Τρικούπη απηύθυνε χθες, μέσω άτυπης ενημέρωσης, κάλεσμα ενότητας σε όλα τα στελέχη, τα μέλη, τους φίλους και τους ψηφοφόρους του κόμματος, αναφέροντας ότι "χωράνε όλοι στη μεγάλη και ανοιχτή αγκαλιά του συλλογικού ΠΑΣΟΚ". Ο Ευ. Βενιζέλος προσπαθεί να εμφανίσει το κόμμα του ως εκείνο που μπορεί να παίξει τον ρόλο του "αντίβαρου" και του "εγγυητή" της σταθερότητας. Παράλληλα, αν και κατηγορεί, πέρα από τη Ν.Δ., και τον ΣΥΡΙΖΑ, διαμηνύει καθημερινά την επιθυμία του να έχει ρόλο στην επόμενη κυβέρνηση. Ερωτηθείς χθες σε συνεντεύξεις του εάν θα συνεργαζόταν με τον ΣΥΡΙΖΑ εφόσον είναι πρώτο κόμμα, είπε ότι δεν γίνεται χωρίς το πρώτο κόμμα και πως "εμείς θέλουμε να βοηθήσουμε", ότι όμως θα προτιμούσε να είναι μέσα και η Ν.Δ., ότι "δεν θέλουμε να είμαστε σώνει και καλά μέσα στην κυβέρνηση με υπουργούς", αλλά ότι "θέλουμε να παίξουμε ρόλο στην εθνική στρατηγική".
Ν.ΛΙΟΝ.