Στον απόηχο των δημοσκοπήσεων που δείχνουν το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών να έχει κολλήσει σταθερά κάτω από το 3% και ενώ απομένουν λίγες μέρες έως την κάλπη, ο Γ. Παπανδρέου ζήτησε χθες την ψήφο των πολιτών χρησιμοποιώντας και εκείνος, όπως κάνει και ο Ευ. Βενιζέλος, το επιχείρημα του "αντίβαρου" στον ΣΥΡΙΖΑ.
Από τα Γιάννενα όπου περιόδευσε χθες, ο Γ. Παπανδρέου, που πραγματοποιεί σήμερα την κεντρική προεκλογική ομιλία του στο κλειστό γυμναστήριο του "Πανελληνίου", είπε ότι "Κάθε ψήφος στο Κίνημα είναι και ψήφος για ευρύτερες συναινέσεις, κυβερνητικές συνεργασίες με ξεκάθαρο, αδιαπραγμάτευτο προοδευτικό πλαίσιο". Θέλησε δε να τονώσει τη βάση των οπαδών του εμφανιζόμενος βέβαιος ότι "Στις 25 φέρνουμε τις αξίες των Δημοκρατών Σοσιαλιστών μέσα στο Κοινοβούλιο και κανείς δεν μπορεί να μας σταματήσει". Είπε ακόμα ότι μόνο η παρουσία του κόμματός του στη Βουλή "θα επιβάλλει τη συνεργασία για την πρόοδο", "με σταθερή και ασφαλή πορεία της χώρας μέσα στην Ε.Ε.". Σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Reuters, δήλωσε ανοιχτός υπό προϋποθέσεις για συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ: "Αν είναι σοβαροί για να κάνουν αλλαγές και μια ουσιαστική διαπραγμάτευση με τους εταίρους έτσι ώστε να βγούμε από αυτή την ιδιαίτερη δύσκολη περίοδο και να επιστρέψουμε στις αγορές δίχως Μνημόνιο, τότε θα ήμουν ευτυχής να τους υποστηρίξω". Παράλληλα, κεντρικό εκλογικό πρόταγμα αποτελεί και η πρότασή του να τεθεί σε δημοψήφισμα το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης με τους εταίρους για το χρέος και το πρόγραμμα προσαρμογής, που θα βασίζεται σε ελληνικό σχέδιο "μεταρρυθμίσεων".
Ν.ΛΙΟΝ.