Ασφαλώς δεν θα διέλαθε της προσοχής ενός προσεκτικού αναγνώστη η παρουσία και της "άμεμπτης" Ντόιτσε Μπανκ μεταξύ των κολοσσών που χρησιμοποιούσαν το φορολογικό πλυντήριο του Λουξεμβούργου για να γλιτώνουν φόρους. Δεν είναι η πρώτη φορά που η γερμανική τράπεζα συλλαμβάνεται "κλέπτουσα οπώρας". Και στις ΗΠΑ είχε εμπλακεί σε "ατασθαλίες", με αποτέλεσμα πληρώσει βαρύ πρόστιμο. Αν λοιπόν πρέπει να δώσει εξηγήσεις το Λουξεμβούργο, όπως υπονόησε ο Σόιμπλε, μήπως πρέπει να τιμωρήσει πριν τη δική του τράπεζα, που θησαυρίζει μαζεύοντας όλο το χρήμα του φτωχού Νότου;
ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ