"Βγάζει μάτια" ένα νούμερο στον αναμορφωμένο προϋπολογισμό του Ταμείου Αρωγής των Υπαλλήλων της Βουλής για το 2014. Πρόκειται για τη χορήγηση δανείων σε φυσικά πρόσωπα. Το ποσό που αναφέρεται είναι 2.650.000 ευρώ!
Σύμφωνα με πληροφορίες, με αποφάσεις της Διοικούσας Επιτροπής επανήλθε το καθεστώς της χορήγησης δανείων στα περίπου 1.100 μέλη - μετόχους του ΤΑΥΒ (που είχε σταματήσει τα τελευταία δύο χρόνια) και δόθηκε η δυνατότητα δανεισμού 2.000 ευρώ με ανώτατο όριο τα 4.000 ευρώ και με παρακράτηση του ποσού από τον μισθό. Υπολογίζεται ότι εκατοντάδες (κάποιοι λένε για 500) μετόχους του ΤΑΥΒ έσπευσαν να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα για να καλύψουν τρέχουσες ανάγκες τους.
Οι άλλοτε προνομιούχοι υπάλληλοι της Βουλής δανείζονται για να πληρώσουν την εφορία και τον ΕΝΦΙΑ...
Κ.Που.