Αλλαγές στον φόρο υπεραξίας και στα πρόστιμα της εφορίας... υπόσχεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, χωρίς φυσικά να δίνει ένα σαφές και "μετρήσιμο" σχέδιο, μετά τις σφοδρότατες αντιδράσεις που προκάλεσαν οι αποφάσεις της δικομματικής. Χθες πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο υπουργείο Οικονομικών, μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, του υφυπουργού Γ. Μαυραγάνη με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Φίλιππο Σαχινίδη, Ανδρέα Μακρυπίδη, Χρήστο Πρωτόπαπα και Πάρι Κουκουλόπουλο.
Οι "διαρροές" μετά τη συνάντηση κάνουν λόγο για αλλαγές στα πρόστιμα που θα ξεκινούν από χαμηλότερο ποσό αντί 1.000 και απαλλαγή των επαγγελματιών από την υποχρέωση υποβολής αναλυτικών δηλώσεων από 300 ευρώ και άνω, χωρίς όμως να μπορεί να θεωρηθεί κάτι ως δεδομένο, καθώς η κυβέρνηση έχει υιοθετήσει εδώ και καιρό ένα επικοινωνιακό "παιχνίδι" εν όψει των επερχόμενων διπλών εκλογών.
Επίσης για μη καταβολή φόρου, εξετάζεται να υπολογίζεται πρόστιμο 10% και να μην επιβάλλεται πρόστιμο στις συμπληρωματικές δηλώσεις.
Από την άλλη το ΠΑΣΟΚ ζήτησε να μην ισχύσει τελικά για τους αγρότες το τέλος επιτηδεύματος, κάτι που ο Γ. Στουρνάρας φέρεται να ανέφερε στους παρισταμένους ότι θα το εξετάσει...
Αλλαγές αναμένονται και στον φόρο υπεραξίας, όπως το ότι ενδέχεται να λαμβάνεται υπ' όψιν ο πληθωρισμός για να μην προκύπτει αυτομάτως φόρος υπεραξίας όταν δεν υπάρχει κέρδος. Από πλευράς του ΠΑΣΟΚ ζητήθηκε να εξαιρεθούν τα παλαιά ακίνητα από τον φόρο υπεραξίας.
Στο τραπέζι τέθηκε και η επέκταση της υποχρέωσης συλλογής αποδείξεων από όλους τους φορολογούμενους και όχι μόνο τους μισθωτούς.
Γ.Α.