Μπλόκο της διαδικασίας για τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού για τα επόμενα 25 χρόνια μπαίνει με την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας της επιλαχούσας κοινοπραξίας Vinci – Μυτιληναίος.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ προτιμητέος επενδυτής ανακηρύχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με προσφορά 3.270.000.000 ευρώ έναντι 3.106.000.000 ευρώ της κοινοπραξίας VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.
Να σημειωθεί ότι η επιλαχούσα κοινοπραξία η επιλαχούσα κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος είχε προσφύγει και στην Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών αλλά η προσφυγή απορρίφθηκε και έτσι αποφασίστηκε η κλιμάκωση με προσφυγή στο ΣτΕ.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να προκαλέσει καθυστέρηση στη διαδικασία της νέας παραχώρησης η οποία σύμφωνα με το τελευταίο χρονοδιάγραμμα είχε αφετηρία τον Οκτώβριο του 2024.
Το Μαξίμου μετά το μπλόκο εξετάζει το ενδεχόμενο να υπάρξει νέος διαγωνισμός με στόχο την ανάθεση της παραχώρησης της Αττικής Οδού για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα με το ΣτΕ.