Live τώρα    
Ταλαιπωρία για νησιώτες και αύξηση φορο-ασυδοσίας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ταλαιπωρία για νησιώτες και αύξηση φορο-ασυδοσίας

Δεν ιδρώνει το αυτί τής... Κομισιόν αναφορικά με την κατάργηση ΔΟΥ ακόμα και στα νησιά, που δεν έχουν, ως γνωστόν, και την καλύτερη επικοινωνία με τον... υπόλοιπο κόσμο.

Και δεν ιδρώνει, την κατηγορεί ο Νίκος Χουντής, “ούτε από τις διαμαρτυρίες των κατοίκων των νησιών, ούτε από τον μεγάλο κίνδυνο της αδυναμίας άσκησης φορολογικού ελέγχου στα νησιά με μεγάλα εισοδήματα και έντονη τουριστική δραστηριότητα”, φέρνει δε ως παράδειγμα τη Μύκονο! Τα συμπεράσματα αυτά εξάγει μετά από απάντηση που του έδωσε ο αρμόδιος Επίτροπος Όλι Ρεν.

Το αποτέλεσμα είναι, σύμφωνα με όσα συμπεραίνει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ότι οι νησιώτες, ως απόρροια των καταργήσεων ΔΟΥ, “θα είναι υποχρεωμένοι”, “να ταλαιπωρούνται με πολυέξοδες μετακινήσεις προς τις μητροπολιτικές ΔΟΥ». Σημαντικές όμως διαγράφονται και οι επιπτώσεις στον πόλεμο που η κυβέρνηση δήθεν έχει κηρύξει κατά της φοροδιαφυγής, αφού μια τέτοια απόφαση «καταργεί επί της ουσίας τον φορολογικό έλεγχο και δημιουργεί μια ειδική οικονομική ζώνη φοροαπαλλαγής και ασυδοσίας». Ακόμη πιο εξοργιστική εξάλλου είναι η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από την οποία προκύπτει ότι όχι μόνο καλύπτει την κυβέρνηση Σαμαρά στην απόφασή της αυτή, αλλά και απορρίπτει κατηγορηματικά την ιδέα διατήρησης κάποιων από τις ΔΟΥ που θα κλείσουν, π.χ. στη Σαντορίνη ή τη Μύκονο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0