Live τώρα    
14°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
14 °C
12.8°C15.0°C
1 BF 67%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
13 °C
11.7°C13.9°C
1 BF 76%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
12 °C
7.8°C15.0°C
2 BF 76%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
12 °C
11.1°C14.0°C
2 BF 88%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
13 °C
12.0°C13.3°C
3 BF 71%
ΟΣΥ / Έξαρση κρουσμάτων στα αμαξοστάσια και τα συνεργεία των λεωφορείων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΣΥ / Έξαρση κρουσμάτων στα αμαξοστάσια και τα συνεργεία των λεωφορείων

Λεωφορεία Λεωφορείο
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Μεγάλη εξάπλωση κρουσμάτων στους χώρους εργασίας τους καταγγέλλουν εκ νέου εργαζόμενοι στα λεωφορεία, επιρρίπτοντας βαριές ευθύνες στη διοίκηση της ΟΣΥ για ελλιπή μέτρα.

Οι εργαζόμενοι κρούουν τον κώδωνα ότι τα κρούσματα είναι πολλά σε όλους τους χώρους εργασίας, όπως στα γραφεία κίνησης και τα συνεργεία του Πειραιά, την επισκευαστική βάση, το αμαξοστάσιο της Ανθούσας, τον χώρο της τηλεματικής κ.α.

Πρόσφατα δε σημειώθηκε και ο θάνατος από κορωνοϊό του συναδέλφου τους Αθανάσιου Μπλέτσα και παράλληλα άλλοι εργαζόμενοι νοσηλεύονται στα νοσοκομεία και στις ΜΕΘ χωρίς να πραγματοποιείται η απαιτούμενη από τη νομοθεσία ιχνηλασία των κρουσμάτων και να ακολουθούνται όλα τα πρωτόκολλα προστασίας με ευθύνη της διοίκησης της ΟΣΥ.

Ειδικότερα για τη ραγδαία εξάπλωση στον χώρο της τηλεματικής, σύμφωνα με την καταγγελία της συνδικαλιστικής παράταξης ΜΕΤΑ ΟΣΥ, ξεπεράστηκε κάθε όριο, καθώς με επιβεβαιωμένα κρούσματα στον χώρο «οι υπεύθυνοι δεν λάμβαναν κανένα μέτρο, δεν έκαναν ιχνηλάτηση των κρουσμάτων, ενώ παράλληλα καλούσαν συνεχώς τους εργαζομένους για υπερεργασία λόγω της απουσίας των υπολοίπων εργαζομένων με επιβεβαιωμένο κρούσμα». Για τον λόγο αυτό το ΜΕΤΑ ΟΣΥ στις 2.4.2021 προέβη σε έγγραφη καταγγελία προς τον ΕΟΔΥ για τις συνθήκες εργασίας στον χώρο της τηλεματικής για τη μη τήρηση πρωτοκόλλου προστασίας από την πανδημία, καθώς σε λίγα τετραγωνικά συνωστίζονται πολλοί εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν κοινούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, εκτυπωτές και υπηρεσιακά έγγραφα.

Όπως καταλήγουν, «οι αρμόδιοι δεν λαμβάνουν κανένα αποτελεσματικό μέτρο, αντίθετα ό,τι έχουν εφαρμόσει δεν αποδίδει, όπως για παράδειγμα η υποτιθέμενη καμπίνα (νάιλον) του οδηγού», ενώ οι εργαζόμενοι «εργάζονται σε ένα αρκετά επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο, με τα λεωφορεία να κινούνται σε όλες τις γειτονιές με αυξημένη πληρότητα άνω του 65%».

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL