Live τώρα    
Οι Έλληνες δεν πρέπει να τιμωρηθούν για το Όχι
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Οι Έλληνες δεν πρέπει να τιμωρηθούν για το Όχι

Να επαναλάβουν τις διαπραγματεύσεις με στόχο την επίτευξη "μιας κοινωνικά δίκαιης, οικονομικά και δημοσιονομικά βιώσιμης συμφωνίας", καλεί με ανοιχτή επιστολή τους ηγέτες της Ε.Ε. και τη διευθύντρια του ΔΝΤ Κρ. Λαγκάρντ η Συνομοσπονδία Ευρωπαϊκών Συνδικάτων, τονίζοντας ότι το Όχι του ελληνκού λαού ήταν εναντίον "της ανεργίας, της φτώχειας και των πολιτικών λιτότητας που κατέστησαν μη βιώσιμο το ελληνικό χρέος" και όχι ενάντια στην Ε.Ε. και το ευρώ.

"Πρέπει να βρεθούν λύσεις για να κρατήσουν την Ελλάδα στην Ευρωζώνη και στην Ευρωπαϊκή Ένωση", τονίζεται και επισημαίνεται πως "το δημοψήφισμα αποτελεί ισχυρό σήμα, ότι οι πολιτικές που επιβλήθηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια είναι κοινωνικά αβάσταχτες και οικονομικά αποτυχημένες. Ο λαός δεν πρέπει να τιμωρηθεί για τον τρόπο που ψήφισε. Οι Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν τώρα την ιστορική ευθύνη να βρουν έναν λογικό συμβιβασμό. Η απόφαση αυτή δεν θα πρέπει να είναι τεχνική ή να αφεθεί στην ΕΚΤ, πρέπει να είναι πολιτική. Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι ηγέτες της Ε.Ε. θα πρέπει να σκεφθούν πολύ καλά πριν ωθήσουν την Ελλάδα εκτός Ευρωζώνης. Τώρα είναι η στιγμή να δείξουν τι σημαίνει να έχουμε μια Ευρωπαϊκή Ένωση".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0