Live τώρα    
Θ. Πετράκος: / Θ. Πετράκος: "Όχι" σε ιδιωτικοποίηση ΔΕΗ - ΑΔΜΗΕ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θ. Πετράκος: / Θ. Πετράκος: "Όχι" σε ιδιωτικοποίηση ΔΕΗ - ΑΔΜΗΕ

Παρά τις ισχυρές πιέσεις των δανειστών, οι επιχειρούμενες ιδιωτικοποιήσεις στον χώρο της ενέργειας έχουν ακυρωθεί, ενώ το ΥΠΑΠΕΝ έχει δεσμευτεί ότι ΔΕΗ και ΑΔΜΗΕ δεν θα ιδιωτικοποιηθούν επισήμανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, ΣΥΡΙΖΑ Θ. Πετράκος.

Μιλώντας σε αναπτυξιακό συνέδριο επισήμανε ότι η άμεση μείωση του ενεργειακού κόστους μπορεί να γίνει μόνο μέσω των δημοσίων ενεργειακών επενδύσεων και πρόσθεσε ότι η ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων και η σταδιακή ανάκτηση της δημόσιας ιδιοκτησίας των στρατηγικής σημασίας επιχειρήσεων-πυλώνων του κλάδου της ενέργειας (ΔΕΗ - ΑΔΜΗΕ - ΔΕΔΔΗΕ, ΕΛΠΕ, ΔΕΠΑ - ΔΕΣΦΑ - ΕΠΑ) αποτελεί αναγκαία συνθήκη.

Εξάλλου, αναφέρθηκε σε επικείμενο νομοσχέδιο του ΥΠΑΠΕΝ που θα τεθεί σε διαβούλευση για την ενεργειακή αναβάθμιση, ενώ για τον Νέο Ευρωπαϊκό Αγωγό και τη συμφωνία με τη Ρωσία επισήμανε ότι αν κάτι φοβούνται οι δανειστές, είναι η γεωπολιτική θέση της χώρας, όμως "προχωράμε παρά τις πιέσεις".

ΜΕΤΑ ΔΕΗ

Στην έντονη ανησυχία των εργαζομένων αναφέρεται η ΜΕΤΑ εργαζομένων στη ΔΕΗ, καθώς επανέρχονται στην ατζέντα των συνομιλιών ρυθμίζεις με έντονο το στίγμα της νεοφιλελεύθερης ενεργειακής πολιτικής με τις τεράστιες, δυσμενείς επιπτώσεις και οικονομικές -κοινωνικές επιβαρύνσεις. Ειδικότερα αναφέρεται στις ιδιωτικοποιήσεις ΑΔΜΗΕ -μικρής ΔΕΗ, στην υιοθέτηση του ΝΟΜΕ, στη συμφωνία για αποδοχή ΑΔΙ -target model στην ηλεκτρική ενέργεια, στην απαίτηση για ενίσχυση της ανεξαρτησίας της ΡΑΕ, μέτρα που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τα συμφέροντα και τις ανάγκες του ελληνικού λαού, ανατρέπουν εκ βάθρων τη διακηρυγμένη θέση ότι η ηλεκτρική ενέργεια είναι δημόσιο αγαθό και όχι εμπόρευμα και ως εκ τούτου βρίσκουν αντίθετους κοινωνία - εργαζόμενους - συνδικάτα.

Τονίζουν ότι οι εργαζόμενοι στον όμιλο ΔΕΗ δεν πρόκειται να κάνουν βήμα πίσω από τις θέσεις τους και επισημαίνουν ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει υποχωρήσεις σε τόσο σημαντικά και κομβικά για την ανοικοδόμηση της χώρας θέματα, γιατί κάθε υποχώρηση ανοίγει τις ορέξεις για νέες πιέσεις και ακύρωση της εφαρμογής μιας ριζοσπαστικής, αναπτυξιακής, ενεργειακής πολιτικής προς όφελος του λαού και της παραγωγικής ανασυγκρότησης της πατρίδας μας.

Οι εργαζόμενοι, καταλήγει η ΜΕΤΑ, συνεχίζουν να υπερασπίζονται αδιαπραγμάτευτα την ηλεκτρική ενέργεια, που είναι περιουσία του ελληνικού λαού, "κάθε άλλη επιλογή θα μας βρει αγωνιστικά και μαχητικά αντίθετους".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0