Τη διατήρηση του θεσμού του φορολογικού πιστοποιητικού προς όφελος των φορολογικών εσόδων και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος ζητεί ο ΣΕΒ με επιστολή του προς την κυβέρνηση.
Όπως τονίζεται, η εισαγωγή του θεσμού του φορολογικού πιστοποιητικού στην ελληνική νομοθεσία, που για πρώτη φορά εφαρμόστηκε κατά τη χρήση του 2011, αποτελεί δοκιμασμένη καλή διοικητική πρακτική καθώς δημιούργησε νέο πλαίσιο εμπιστοσύνης μεταξύ επιχειρήσεων και φορολογικής διοίκησης και συνέβαλε καθοριστικά στη βελτίωση τόσο των φορολογικών εσόδων όσο και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ζητείται συνέχιση εφαρμογής του θεσμού που τυπικά καταργείται με τη χρήση του 2016.
Μάλιστα αναφέρεται ενδεικτικά, βάσει στοιχείων της Επιτροπής Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων του ΥΠΟΙΚ, ότι μόνο κατά τη χρήση του 2011, μέσα από τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε άμεσα περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ.