Η ελληνορωσική συμφωνία για τον αγωγό φυσικού αερίου θα εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα της μεταπολίτευσης, υπογράμμισε ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης επικρίνοντας στη Βουλή την αρνητική στάση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Ν.Δ. Άδωνι Γεωργιάδη.
"Ο αγωγός δεν στρέφεται εναντίον τρίτης χώρας ή τρίτων μερών" τόνισε ο Π. Λαφαζάνης σημειώνοντας ότι "με κανέναν τρόπο δεν δικαιολογούνται οι αντιδράσεις τρίτων για αποφάσεις που μπορεί να λαμβάνει κάθε κυρίαρχη χώρα με βάση τα συμφέροντά της, χωρίς να παραβιάζει ή να αντιστρατεύεται τα συμφέροντα άλλων χωρών".
Ο Άδ. Γεωργιάδης αντέδρασε με ειρωνείες: "Είναι καλό να μπαίνετε σιγά - σιγά στα Μνημόνια και με το καλό να υπογράψετε και το άλλο, το μεγάλο". Ρώτησε ακόμη αν η Ρωσία θα δώσει 5 δισ. στην Ελλάδα προκαλώντας την αντίδραση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.
"Κάποιοι ενοχλούνται από τις προσπάθειες που καταβάλλει η κυβέρνηση, οι οποίες θα έχουν πολύ θετικό αποτέλεσμα για τη χώρα και τους πολίτες. Θα περίμενα να το χαιρετίσουν απλόχερα και καλόκαρδα όλες οι πτέρυγες", του απάντησε ο Π. Λαφαζάνης και ρώτησε: "Βρήκατε καμία αγελάδα να την αρμέγουμε και να μας προσφέρει δισ. ευρώ; Αυτά τα οποία λέτε δεν ελέχθησαν από εμάς".