Live τώρα    
Π. Λαφαζάνης: Δευτέρα ή Τρίτη οι ανακοινώσεις / ΔΕΗ: Ρύθμιση οφειλών σε περισσότερες δόσεις
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Π. Λαφαζάνης: Δευτέρα ή Τρίτη οι ανακοινώσεις / ΔΕΗ: Ρύθμιση οφειλών σε περισσότερες δόσεις

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ

Αρχές της εβδομάδας θα ανακοινωθεί η ρύθμιση της ΔΕΗ για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, είπε στη Βουλή ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, θα δοθεί δυνατότητα αποπληρωμής σε 37 δόσεις. Απαντώντας στον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νίκο Μαυραγάνη, ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης αναφέρθηκε και στο θέμα της πώλησης της ΔΕΗ ξεκαθαρίζοντας ότι "συνεχίζει και θα συνεχίσει για πάντα, τουλάχιστον αυτή είναι η διάθεση από πλευράς μας, να είναι δημόσια. Το Δημόσιο είναι ο βασικός μέτοχος και οφείλουμε να στηρίξουμε αυτόν τον μεγάλο γίγαντα που πάνω του στηρίζεται η Ελλάδα".

Για το θέμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών ο Π. Λαφαζάνης εκτίμησε ότι "τη Δευτέρα ή την Τρίτη θα μπορέσει να ανακοινωθεί" το τελικό σχέδιο. "Το υπουργείο βρίσκεται σε έναν ουσιαστικό διάλογο με τη ΔΕΗ και θα είμαστε έτοιμοι στις αρχές της εβδομάδας -είμαστε στη φάση της τελικής επεξεργασίας- να προτείνουμε ένα νέο σχέδιο ρυθμίσεων, το οποίο θα είναι γενναίο, ουσιαστικό και αποτελεσματικό και θα δώσει τη δυνατότητα να ανακουφιστούν επιχειρήσεις και νοικοκυριά και να κάνουν μια νέα αρχή, μια νέα αφετηρία", τόνισε ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, ο οποίος χαρακτήρισε ανεπαρκείς τις ρυθμίσεις που γίνονται σήμερα. "Χρειάζεται να δούμε πιο ριζοσπαστικά μέτρα" υπογράμμισε, κάνοντας λόγο για "μεγάλη ανάσα και για την ίδια τη ΔΕΗ, αλλά και για τα νοικοκυριά. Θα μπορέσουν πάρα πολλοί να κάνουν μια καινούργια αφετηρία". "Οι καταναλωτές πρέπει να ανακουφιστούν. Και θα τους ανακουφίσουμε. Και η ΔΕΗ νομίζω ότι θα μπορέσει να έχει κάποιες εισπράξεις οι οποίες θα της δίνουν τη δυνατότητα να βελτιώσει την προοπτική της", πρόσθεσε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0