Σε διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Σταδίου) σήμερα, στις 9 το πρωί, καλεί το τμήμα Αττικής του ΣΑΔΑΣ - ΠΕΑ, με αίτημα τη μείωση των υπέρογκων ασφαλιστικών εισφορών και την ανάκληση των ειδοποιητηρίων είσπραξης.
Το Διοικητικό Συμβούλιο των αρχιτεκτόνων Αττικής καλεί τους φορείς των μηχανικών, συνδικαλιστικούς και επιστημονικούς, σε κοινή δράση για κατάργηση του ΚΕΑΟ και επιστροφή της αρμοδιότητας για αναγκαστική είσπραξη των ασφαλιστικών εισφορών στους ασφαλιστικούς φορείς, αλλά και για να διασφαλιστεί η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για το σύνολο των μηχανικών, ανεξάρτητα από το αν διαθέτουν ασφαλιστική ενημερότητα.