Αντίθετη στο ν/σ του υπ. Οικονομικών για τον περιορισμό των μη μισθολογικών δαπανών του Δημοσίου, των εξόδων μετακίνησης των υπαλλήλων κ.λπ., δηλώνει η ΑΔΕΔΥ, καλώντας παράλληλα την ηγεσία του υπουργείου "πριν από την κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου, να συζητήσει και να αποδεχθεί τις προτάσεις του συνδικαλιστικού κινήματος των δημοσίων υπαλλήλων".
Όπως σημειώνει σε χθεσινή της ανακοίνωση, το παραπάνω ν/σ "έρχεται να προσθέσει νέα προβλήματα στην παραπάνω κατάσταση και ουσιαστικά να αποτελέσει την τελευταία πράξη για μεγάλο αριθμό υπηρεσιών (τεχνικές, δασικές και ελεγκτικές υπηρεσίες, ΕΚΑΒ, εκπαίδευση, περιφέρειες, αποκεντρωμένες διοικήσεις κ.λπ.) οι οποίες θα αδυνατούν να λειτουργήσουν".
Οι συντάκτες του νομοσχεδίου, προσθέτει η ΑΔΕΔΥ, "δεν αντιλαμβάνονται τις ιδιαιτερότητες των νησιωτικών μετακινήσεων, τις ανάγκες της ελληνικής υπαίθρου, τις απαιτήσεις της κοινωνίας, την έλλειψη υπηρεσιακών μέσων μεταφοράς. Δεν αντιλαμβάνονται ότι σύγχρονη ανάγκη της Δημόσιας Διοίκησης είναι η εγγύτητα στον πολίτη και στις αρμοδιότητές της.
Η κατάργηση ουσιαστικά της αποζημίωσης και της κάλυψης των εξόδων των υπαλλήλων για μετακινήσεις δεκάδων χιλιομέτρων για υπηρεσιακές ανάγκες έχει στόχο είτε την περαιτέρω απαξίωση και το κλείσιμο δομών είτε την κάλυψη αυτών των εξόδων απ' την πλευρά των εργαζομένων" σημειώνει.
Η ΑΔΕΔΥ καλεί την κυβέρνηση "να μην προχωρήσει στον περαιτέρω περιορισμό των δαπανών για τη λειτουργία του Δημοσίου", όπως και "να μην υιοθετήσει λογικές του παρελθόντος, όπου οι νομοθετικές πρωτοβουλίες προωθούνταν χωρίς τον παραμικρό διάλογο με τους εμπλεκόμενους και ιδιαίτερα τους εργαζόμενους".