Υπό κατάληψη βρέθηκε χθες το υπουργείο Οικονομικών από στελέχη του ΠΑΜΕ. Οι συγκεντρωμένοι ανέβηκαν στην ταράτσα του υπουργείου και κρέμασαν πανό στην πρόσοψη του κτηρίου με σύνθημα: «Αρκετά ματώσαμε, αρκετά πληρώσαμε! Πάρε την υπόθεση στα χέρια σου λαέ! Μπλόκο στα νέα μέτρα και στα Μνημόνια διαρκείας».
Σχετικά με την ανάρτηση του πανό, από τον ΣΕΒ ανακοινώθηκε ότι μεταξύ άλλων ότι «Μετά από έξι χρόνια κρίσης και ύφεσης, το ΠΑΜΕ δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμη ότι η επιχειρηματικότητα είναι η λύση και όχι το πρόβλημα για τα δεινά της Ελλάδας".