Live τώρα    
Πανό του ΠΑΜΕ στο υπουργείο Οικονομικών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πανό του ΠΑΜΕ στο υπουργείο Οικονομικών

Υπό κατάληψη βρέθηκε χθες το υπουργείο Οικονομικών από στελέχη του ΠΑΜΕ. Οι συγκεντρωμένοι ανέβηκαν στην ταράτσα του υπουργείου και κρέμασαν πανό στην πρόσοψη του κτηρίου με σύνθημα: «Αρκετά ματώσαμε, αρκετά πληρώσαμε! Πάρε την υπόθεση στα χέρια σου λαέ! Μπλόκο στα νέα μέτρα και στα Μνημόνια διαρκείας».

Σχετικά με την ανάρτηση του πανό, από τον ΣΕΒ ανακοινώθηκε ότι μεταξύ άλλων ότι «Μετά από έξι χρόνια κρίσης και ύφεσης, το ΠΑΜΕ δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμη ότι η επιχειρηματικότητα είναι η λύση και όχι το πρόβλημα για τα δεινά της Ελλάδας".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0