Σύννεφα μαζεύονται πάνω από το λιμάνι του Πειραιά, ιδιαιτέρως προς το Ικόνιο και τις προβλήτες της COSCO, λίγους μήνες μάλιστα πριν από την εκκίνηση του διαγωνισμού για το 51% του ΟΛΠ.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η COSCO δεν έχει καταβάλει στο Δημόσιο το τμήμα από το ετήσιο εγγυημένο αντάλλαγμα που έπρεπε να καταβληθεί στις 15 Απριλίου του 2015, ύψους 3.960.000 ευρώ. Η διοίκηση του ΟΛΠ έχει αποστείλει σχετική επιστολή στη ΣΕΠ. Α.Ε. Αυτό, μάλιστα, τη στιγμή που η COSCO εμφανίζεται ως ο κύριος διεκδικητής του 51% του ΟΛΠ προκαλώντας εύλογα προβληματισμό.
Στο μεταξύ στον εισαγγελέα έχει σταλεί φάκελος από τον πρόεδρο του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτη, που περιέχει σοβαρές καταγγελίες αναφορικά με την κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ. Η υπόθεση είναι γνωστή τόσο στον ΟΛΠ όσο και στο ΤΑΙΠΕΔ και έχει προκαλέσει εκνευρισμό και εσωτερικές διαμάχες μεταξύ COSCO, ΣΕΠ και εργολάβων. Το θέμα δημοσιεύτηκε στο "Παρόν της Κυριακής".
Η θυγατρική της COSCO, ΣΕΠ Α.Ε., εμφανίζεται να έχει αναθέσει απευθείας στην κοινοπραξία "Κλέαρχος Γ. Ρούτσης Α.Ε. - ΤΕΚΑΛ Α.Ε.", ενώ σημειώνεται ότι ο εργολάβος Κλ. Ρούτσης χρησιμοποίησε πλαστό πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας για να ανανεώσει το πτυχίο του προκειμένου να μετέχει σε διαγωνισμούς για την ανάληψη έργων το 2014. Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός του συγκεκριμένου έργου ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ σε ένα σύνολο "επενδύσεων" 230 εκατ. ευρώ.
Σ. ΡΑΠΑΝΑΚΗΣ