Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας και κλάδος προς Σπάρτη, ενώ έχει εγκριθεί από την Κομισιόν και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Την ενημέρωση αυτή έκανε ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γ. Σταθάκης χθες, κατά τη συνάντησή του με τον βουλευτή Λακωνίας του ΣΥΡΙΖΑ Στ. Αραχωβίτη.
Όπως είναι γνωστό, τα έργα στον συγκεκριμένο οδικό άξονα δεν σταμάτησαν το 2011, όπως έγινε με τις άλλες τέσσερις συμβάσεις παραχώρησης, αλλά τον τελευταίο χρόνο, μετά την άρνηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων να συνεχίσει τη χρηματοδότηση με τον ισχυρισμό ότι τα αναθεωρημένα κυκλοφορικά μοντέλα έδειχναν πρόβλημα και άρα μειωμένα έσοδα από διόδια. Η αρχική σύμβαση του 2007 προέβλεπε επιδότηση λειτουργίας από το Δημόσιο.