Live τώρα    
Ν. Κιουτσούκης: / Ν. Κιουτσούκης: Η ΓΣΕΒΕΕ άλλαξε θέση και επιχειρεί να προκαταλάβει.
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ν. Κιουτσούκης: / Ν. Κιουτσούκης: Η ΓΣΕΒΕΕ άλλαξε θέση και επιχειρεί να προκαταλάβει.

Να προχωρήσει η κυβέρνηση και το υπουργείο Εργασίας στη δέσμευσή τους για άμεση επαναφορά του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ ζητεί με δήλωσή του ο γ.γ. της ΓΣΕΕ και επικεφαλής της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα Νίκος Κιουτσούκης, κατηγορώντας ταυτόχρονα τη ΓΣΕΒΕΕ για αλλαγή στάσης στο επίμαχο θέμα και ότι επιχειρεί να προκαταλάβει την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων ζητώντας τη μετάθεση του μέτρου για μετά το 2017.

Συγκεκριμένα, στη δήλωσή του σημειώνει: "Η ΓΣΕΒΕΕ και όσοι υποστηρίζουν όψιμα ότι η βίαιη επαναφορά του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ θα προκαλέσει απολύσεις οφείλουν να δώσουν στοιχεία και να αναλύσουν πόσες προσλήψεις πραγματοποίησαν τα μέλη τους από το 2012, όταν ο κατώτατος μισθός μειώθηκε κατά 22% και 32% για τους εργαζόμενους, πόσες προσλήψεις πραγματοποίησαν μετά τη μείωση κατά 5 μονάδες των εργοδοτικών εισφορών και πόσες νέες επιχειρήσεις άνοιξαν ή πόσες έκλεισαν και ποιοι ήταν οι λόγοι! Με όχημα και πρόσχημα την κρίση, οι εργαζόμενοι πλήρωσαν και τις ζημιές αλλά και τα κέρδη των επιχειρήσεων και των επιχειρηματιών! Εμείς είμαστε βέβαιοι ότι η επαναφορά του κατώτατου μισθού στα προ του 2ου Μνημονίου επίπεδα θα δημιουργήσει θετικό σοκ στην αγορά και στα έσοδα των επιχειρήσεων και του κράτους, με πολλαπλάσια ανταποδοτικά οφέλη στην οικονομία και στην κοινωνία! Είναι κρίμα που ενώ τα προηγούμενα χρόνια η ΓΣΒΕΕ ήταν από τους συμμάχους της ΓΣΕΕ, των εργαζομένων και υπέρμαχος της επαναφοράς στα 751 ευρώ του κατώτατου μισθού -ίσως λόγω του ασφαλούς προηγούμενου νομοθετικού πλαισίου- σήμερα να προσπαθεί να προκαταλάβει την εξέλιξη των όποιων διαπραγματεύσεων...

Εάν δεν επιδιώκει κάτι τέτοιο πιστεύουμε ότι θα σεβαστεί, όπως και οι άλλοι εργοδοτικοί φορείς την υπογραφή των κοινωνικών εταίρων στην ΕΓΣΣΕ της 2/3/2012 πριν την επαίσχυντη νομοθέτηση της δοτής κυβέρνησης Παπαδήμου! Καλούμε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να υλοποιήσουν τη δέσμευσή τους και να προχωρήσουν στην κατάργηση της ντροπιαστικής 6ης ΠΥΣ επαναφέροντας το σύνολο του πλαισίου των Ελεύθερων Συλλογικών Διαπραγματεύσεων", καταλήγει στη δήλωσή του ο Ν. Κιουτσούκης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0