Να διατηρηθεί το σύνολο των θέσεων εργασίας και να σταματήσουν οι όποιες αποφάσεις για μειώσεις μισθών ζήτησε χθες η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας από την εταιρεία Nestle, κατά τη διάρκεια τριμερούς συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με τη συμμετοχή εκπροσώπων των εργαζομένων και της επιχείρησης.
Το υπουργείο τόνισε την ανάγκη της συλλογικής εκπροσώπησης των εργαζομένων και με δεδομένο ότι στο κοντινό μέλλον προτίθεται να επαναφέρει σε ισχύ το θεσμικό πλαίσιο των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων, ζήτησε από τους εκπροσώπους της εταιρείας "την άρση της απόφασης για μισθολογικές μειώσεις μέσω ατομικών συμβάσεων και την ανάγκη διασφάλισης των θέσεων εργασίας στην επιχείρηση".
"Η συγκεκριμένη παρέμβαση αντανακλά τις προθέσεις της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για ακύρωση των μέτρων που απαξίωσαν και περιόρισαν δραστικά το δικαίωμα των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων για συλλογική διαπραγμάτευση των όρων εργασίας και αμοιβής" καταλήγει η ανακοίνωση.